Wednesday, October 16, 2013

yıldız tıg şal örnekleri

Selam degerli site takipçilerimiz. Bugunku yayinimiz yıldız tıg şal örnekleri.

Örneği burda gördüğümden beri uygulamak istiyordum en nihayetinde denedim.. Modelin mantığı liflerde çokça kullanılan bildiğimiz yıldız modeli gibi tek fark lif yaparken fıstık şeklinde yaptığımız bacakları burada trabzan yapıyoruz ama ayrı ayrı değil de üçünü birden kapatıyoruz.. Ben orjinalindeki gibi geniş yapmadım ama böyle de güzel oldu bence, uç kısmına dört sıra tığ işi lastik yaptım ters sık iğneyle de bitirdim en alttaki fotoğrafta göreceğiniz gibi uç kısmı daha düzgün durdu, mevsime uygun olarak bir de gelincik çiçeği kondurdum.. Veee karşınızda berem..


yildiz tig sal ornekleri 1



yildiz tig sal ornekleri 2



yildiz tig sal ornekleri 3



yildiz tig sal ornekleri 4



yildiz tig sal ornekleri 5



Hosunuza gidebilecek diger makale : yıldızlı şal örneğinin yapılışı

No comments:

Post a Comment