Wednesday, October 16, 2013

#elidaninseçtikleri !


Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Aslında başlığı on sefer değiştirdim alışveriş listesi,wish list,istekler vs. diye bir sürü şey yazdım ama bir türlü karar veremedim ve sonunda Elida'nın seçtikleri diye bir başlık atayım dedim.

Sonbahar-Kış koleksiyonunda illa benim olsun dediğim 3-5 parça var onları sizinle paylaşmak istedim ama hepsini aynı anda almak beni fazlasıyla sarsacağı için içinden 1-2side benim olabilir,mesela kabanlar :))

Önümüzde ki ay doğum günüm olduğunu aile bireylerime hatırlatarak sizi görsellerle baş başa bırakıyorum ..:)


elidaninsectikleri 1






elidaninsectikleri 2elidaninsectikleri 3






Bu 2 kaban ve çanta zaranın yeni sezon gözde modellerinden aslında siyah kabanım var o yüzden altta ki model o kadar şart değil ama yukarıda ki model hem hafif hırka formunda oluşundan hemde benim gibi daral bir insana göre ideal kalınlıkta olması tercih sebebi ama keşke başka renkleri de olsaymış.Kalırsa ve ben bulabilirsem inşallah diyorum :) 



elidaninsectikleri 4elidaninsectikleri 5



elidaninsectikleri 6


Benim gibi renk takıntılıysanız ve dolabınızda 1 tane lacivert bir şey yoksa ve siyah dışında bir koyu renk arıyorsanız.Bu çanta siyah,mavi,bordo vb. her ton kombinlerinizle uyacak tavsiye ederim.


elidaninsectikleri 7



elidaninsectikleri 8elidaninsectikleri 9


Ve elbiseler ...Mybestfriends markasına ayrı bir sempatim var her zaman yazın rahatlıkla giydiğim ve ister şık ister spor her kombinde kullandığım çift yırtmaçlı eteğimi benzerleri çok olmasına rağmen yolda durdurup sordukları da oldu çünkü kaliteli kumaş ve iş her zaman kendini belli ediyor buda bir gerçek ..


Havalar daha tam soğumadan yukarıda ki yeşili veya altta ki pembeyi himayeme geçiririm demiştim ama olmadı.Sanırım bu tarz uzun kolllularda var yeni sezona ama sizin kışla bir derdiniz yoksa yukarıda ki modelleri tavsiye ederim.







elidaninsectikleri 10







No comments:

Post a Comment