Tuesday, October 15, 2013

ACCESSORIES !


Herkese mutlu cumalar :)

Şimdi biz ekim başındayız malum ve ben abartısız 2 gün önce dantel delikli toms giyiyordum ve çoraplarım nerede inanın hiç bilmiyordum :)

Şimdi ise;Tayt,kalın kazak,bot ve normalde kışın en kalın kabanım diye tabir ettiğim gözde parçamı giyiyorum dikkatinizi çekiyorum mont değil kaban :)kombi tavan yapmış durumda  ve bu kış böyle geçecekse ben yaz yaşayan ülkelerden birine kaçmayı düşünüyorum çünkü normalde pek üşümeyen ben daha sonbahardan ızdırap çekiyorum :)

Neyse yukarıda ki isyan yazısından sonra ana konuma dönüyorum.

Aksesuarlar ....

Aslında bu başlık çantadan,kemere hatta zaman zaman ayakkabıları bile içine alsa da aksesuar dedin mi benim aklıma gelen şeyler küpe,kolye,bileklik,yüzük oluyor ve ben şahsen öyle dolu dolu akseuar kullanmayı pek sevmiyorum.Az ama öz parçaların her zaman daha şık durduğunu ve gerçekten görsel uyum olmadığı sürece deli kızın çeyizi gibi , sırf moda diye her şeyi üst üste takmak inanın hiç hoş durmuyor hatta aksine basit duruyor.Herkesin kendi tarzı ve zevki olduğunu da yazımın sonuna iliştirerek huzurlarınızdan ayrılıyorum .

Herkese mutlu hafta sonları , kahramanlık yapıp montsuz gezmeyin sakın , böbreklerinizi sağda solda unutursunuz bulamazsınız mazallah :) mujk


accessories 1



accessories 2



accessories 3



accessories 4



accessories 5



accessories 6



accessories 7



accessories 8






Pinterest 



No comments:

Post a Comment