Thursday, October 24, 2013

Kıskanmak


Hayatta en kıskandığım insan VosVos'u olan insan.

Düşünün öyle kıskanç değilim... Kıskançlık bana ters.

"Onun var benim niye yok , acaba bana yalan mı söyledi, onu seviyor beni neden sevmiyor vs" kıskanç olabilmek için sürekli bir paranoyaklık hali mevcut olmalı.

Akıl sürekli kötüye çalışmalı , kurmalı kurmalı ...

Sizce de çok yorucu değil mi ?

Ben tembel insanım , etrafımdakileri kıskanmaya çalışarak yoramam kendimi.

He ama sabah gördüğüm VosVos lu ablayı kıskanabilirim. O kolay , gördüm-kıskandım-bitti. Bana böyle basit şeylerle gelin :)

Bir de bazen Özgürlüğüne düşkün diyar diyar gezenleri kıskanırım. Ama elimde imkan olsa gezer miydim öyle ? Hayır ...  Çok yorucu ....

Dedim ya Tembel insanım ben :)

En azından ne olduğumu-olmadığımı  bilenim.

Neden mutlu neden mutsuz olacağım bellidir karşımdakileri de yormam.

Neden yazdım ben şimdi bunları sizce?

Yok ısrar etmeyin uzun uzun açıklayamam şimdi çok üşendim...

Yazının başlığı Tembellik mi olmalıydı ? Amannn kim değiştirecek şimdi başlığı :P

Bak ya aklıma geldi bir ara Tembel Kasaba diye bir çizgi film vardı. Süper Kahraman gelip sürekli spor yapıp sağlıklı yaşamaya özen gösteriyor, tüm kasabanın da aklını çeliyordu.  Öyle Süper Kahraman mı olur be!

Süper Kahraman dediğin şöyle olmalı ;


kiskanmak 1


Yaşasın tembellik :)


No comments:

Post a Comment