Tuesday, October 1, 2013

Dedektif Kurukafa



dedektif kurukafa 1


 Taaa bayramda okumuştum. Yorumlamayı unutmuşum =D Aslında sizinle en çok paylaşmak istediğim kitaptı. Nasıl oldu da unuttum anlamıyorum.


 Aslında uzun süre okumakla okumamak arasında kaldığım bir kitaptı. Çünkü çocuk kitabı olarak geçiyordu. en sonunda merakıma yenik düşünüp aldım. Buna nasıl çocuk kitabı demişler anlamıyorum.


 Buradan annelere sesleniyorum. Çocuğunuzun psikolojisini bozacak bir çocuk kitabı istiyorsanız Dedektif Kurukafayı okutun.


  Yetişkin kitabı demiyorum ama KESİLİKLE ÇOCUK KİTABI DEĞİL. 













dedektif kurukafa 2

Her bölümün başında

Dedektif Kurukafayı görüyoruz.


 Bütün çekincelerimle kitabı elime aldım ve daha ilk sayfasında kedimi kaptırdım. Öyle harika bir giriş yapmış ki o giriş bölümüyle onlarca senaryo üretilebilir.  


   Kitabı çok beğendim ama beğenmeseydim bile sırf Dedektif Kurukafa için bile devam ederdim. Çok matrak bir karakter.


 Tabi seriye devam edecek olmamın tek sebebi bu değil. Baş karakteri Stephanie yaşına göre çok zeki ve akıllı bir karakter( 12 yaşında olması lazım). 


 Tam senaryolaştırılacak bir kitap. Eğer düzgün bir şekilde çekilirse yapılırsa bomba gibi bir film olursa. Normalde kitapların beyazperdeye aktarılmasına karşı olan biriyim ama bu kitabın filminin çekilmesini çok isterdim.













dedektif kurukafa 3

Karton kapağın iç tarafı turuncu.

Eğer yazım doktor yazısına

benzemesey birşeyler yazardım :D

  Genç yetişkin kitapları sevenlerin sevebileceğini düşünüyorum. Ben genç yetişkin kitapları sevmeme rağmen  Dedektif Kurukafayı sevdiysem herkes sevebilir :D


Serinin diğer kitap kapakları HARİKA! Ayrıca ilk defa bir Artemis kapağını beğendim :D


 Serinin diğer kitaplarını kesinlikle alacağım. 




PUANIM:


dedektif kurukafa 4







No comments:

Post a Comment