Wednesday, October 23, 2013

Jumbo



Jumbo'da ev için alınabilecek o kadar çok şey var ki. Ama bir çok şeyn almak istemiyorum çünkü benim burada aldıkları okul bitince bırakmam gerekecek. Türkiye'de olsam başka şehirden başka şehire taşınmak zor değil bu yüzden uzun vadeli kullanacağım şeyleri alabilirsin ama uluslar arası durum öyle değil. Bu yüzden gerçekten çok ihtiyacım değilse almıyorum. Bir şeyi alırken bu olmadan da olur mu olmaz mı diye kendime soruyorum.


jumbo 1
 Türkiye'ye giderken Sofi'ye oyuncak almak istiyordum ama Jumbo'ya gidecek hiç fırsatım olmadı. Dün arkadaşımın bakacağı şeyler vardı Jumbo'da bende gelmişken alayım dedim. Kedi tünellerini internette görüyordum. Bakalım Sofi sevecek mi.


jumbo 2
Sofi'nin fareli oyuncakları var ama böyle sopalı bir tane istiyordum.


jumbo 3
 Not defteri ve mini ajanda almaya bayılıyorum. Ama benim not defteri kullanma alışkanlığım yok. Evde kullanmadığım bir sürü var :/ Ve bu şekerlerden her gittiğimde alıyorum.


jumbo 4
 Mini ajandanın farklı desenlerde sayfaları var. Sarı sayfalar çok güzel. Bu serinin daha küçük ve daha büyük boy defterleri var ama benim ihtiyacım yok.


jumbo 5



jumbo 6



jumbo 7



jumbo 8



jumbo 9



No comments:

Post a Comment