Monday, October 21, 2013

RENGARENK BEBEK BATTANİYESİ



rengarenk bebek battaniyesi 1
 Şu an bu yazıyı yazabildiğime hala inanamıyorum.İnanın bunun için çok haklı sebeplerim var.Son günlerde o kadar yoğunum ki,bırakın bloguma uğramayı internete bile giremedim.Bir yandan kış hazırlıkları diğer yandan okul işleri derken zaman bana yetmez oldu.


Bu rengarenk battaniyeyi örmeye başlayalı rahat 3 ay oluyordur.Araya başka örgüler-işler alınca bu zamana kadar uzadı tabi.Modelin adı "Afrika Menekşesi"...Modelin nasıl yapıldığını merak edenler internetten görsellere baksınlar.Ben de oradan bakarak çıkardım..


rengarenk bebek battaniyesi 2
 Tığ işleri bana zor geliyor,ama rengarenk iplerle sıra sıra örülerek oluşan motifleri sıkılmadan yaptım.Birleştirme sıralarını beyazla yaparak renkleri vurgulamak istedim.İpler Loren marka patik ipi diye satılıyor,polyester sağlam bir ip.


rengarenk bebek battaniyesi 3
 Battaniyenin tamamı bu şekilde oldu.Kenarları oymalı oymalı canım benim çok sevdim ben onu yaaaa:)Minik kuzum sıcacık uyusun onunla inşallah...


rengarenk bebek battaniyesi 4
 Battaniyenin arkasını pamuklu bir kumaşla kapladım.Terletmez,kaşındırmaz,batmaz...


rengarenk bebek battaniyesi 5
Kumaşı battaniyeye dikiş makinasında zigzag yaparak ekledim.Bu arada evet artık benim de bir dikiş makinam var.Onunla resmen aşk yaşıyoruz:)Akşam Zeliha uyusun da kavuşalım diye bekliyoruz:)))Aman birileri kıskanmasın:)))



Bu arada geçen sene yine kızım için ördüğüm enfes battaniyeyi görmeden geçmeyin derim ben...


Herkese selamlar,sevgiler....

No comments:

Post a Comment