Friday, October 11, 2013

BEN DİKERİM KIZIM GİYER GÖRENLER MAŞALLAH DER:)



ben dikerim kizim giyer gorenler masallah der 1


 Küçüklüğümde annem her dikiş diktiğinde hevesle onu izler,merak ederdim.O zamanlar annemin siyah ayaklı bir makinesi vardı,tıkır tıkır dikerdi.Zamanla ben de bebeklerime birşeyler dikmeye başladım.Öyle böyle derken baya birşeyler öğrendim.Ama araya giren okul yılları,çalışma hayatı derken makinaya el sürmeyeli uzun bir zaman olmuştu.Son zamanlarda dikişe yeniden merak sardım.Hatta bir süredir kendime bir makina almak için araştırma yapıyorum,modeline henüz karar veremedim.O yüzden dikişten anlayan arkadaşlardan önerilere açığım...


ben dikerim kizim giyer gorenler masallah der 2


 Annemlerdeyken bir hevesle annemin evdeki parça kumaşlarından kızıma bu elbiseyi,kendime de daha sonra paylaşacağım bir etek diktim.


ben dikerim kizim giyer gorenler masallah der 3


 Kumaşı keserken kızımın bir elbisesinden faydalandım.Kalıp çıkardım,diktim.Biraz süslemek lazım bunu deyip kenarlarına da minik danteller diktim.


ben dikerim kizim giyer gorenler masallah der 4


 Arkasında bir düğmesi var ama daha rahat giyilsin diye yan tarafına bir de fermuar koydum.


ben dikerim kizim giyer gorenler masallah der 5


 İncecik,tiril tiril minnoş bir elbise oldu:)


ben dikerim kizim giyer gorenler masallah der 6


Benim minik kuşuma da yakıştı yani az biraz:)


No comments:

Post a Comment