Thursday, October 3, 2013

Wellmaxx Sweet Almond Serum Çekiliş Sonucu




 Şurada duyurduğum Wellmaxx Almond Serum çekilişi için son katılım tarihi 08 Ağustos'tu. Araya giren bayram tatili nedeni ile de kazananı bugün açıklayabiliyorum. 


wellmaxx sweet almond serum cekilis sonucu 1


Öncelikle çekilişimize 48 kişi katıldı. İlk defa çekiliş için form kullandım ve çok rahat ettim. Belirtmeden geçemeyeceğim.


Yukarı da da sarı ile işaretlenmiş şekilde görüyorsunuz, Wellmaxx Almond Serum kazananı, 


wellmaxx sweet almond serum cekilis sonucu 2


Su ve Makyaj oluyor. Kendisini tebrik ediyorum, güle güle kullansın. Eğer kazanan cumaya kadar bana ulaşmazsa cuma günü çekilişi tekrarlayacağım.


Wellmaxx firmasına işbirlikleri için teşekkür ederim. Wellmaxx'ı sosyal medyadan takip etmek isterseniz; Facebook hesapları ve Twitter hesapları.



No comments:

Post a Comment