Wednesday, October 23, 2013

minik iğne oyaları

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün minik iğne oyaları makalesini sunmaya karar verdik.


 



pullu tülbent oyası



annemin yapmış olduğu pullu tülbent oyası. benim canım annemde boş duramayanlardan mutlaka otururken bir şeylerle uğrasır. bu da anneciğimin güzel ellerinde çıkan tülbent


ellerin dert görmesin güzel annem


minik igne oyalari 1



minik igne oyalari 2



minik igne oyalari 3



minik igne oyalari 4


tığ işi tülbent oyaları



iğne oyalı örtülerden sonra sıra tığ işi tülbent oyalarında. hepsi birbirinden güzel sizlerde beğenirsiniz umarım. 



minik igne oyalari 5



minik igne oyalari 6



minik igne oyalari 7



minik igne oyalari 8



minik igne oyalari 9



minik igne oyalari 10



minik igne oyalari 11



minik igne oyalari 12



minik igne oyalari 13



minik igne oyalari 14



minik igne oyalari 15


iğne oyası namaz başörtüsü



tatilde boş durmadım. gezdiğim gördüğüm yerlerden bir şeyler paylaşmak istedim. izmite dayımlara gittim. orada melahat yengemin komşusunun yapmış olduğu namaz başörtülerinin resimlerini çektim. çok güzel tülbentler havlular yapmış. sizlerlere de göstermek istedim. aslında ramazanda yayınlayacaktım ama yetişmedi. 


minik igne oyalari 16



minik igne oyalari 17



minik igne oyalari 18



minik igne oyalari 19



minik igne oyalari 20



minik igne oyalari 21



minik igne oyalari 22



minik igne oyalari 23



minik igne oyalari 24



minik igne oyalari 25



minik igne oyalari 26



minik igne oyalari 27



minik igne oyalari 28



minik igne oyalari 29


iğne oyalarına devam

daha önceden Sevimin yaptığı iğne oyalarını paylaşmıştım. bunlar da yeni yaptıkları. ellerine sağlık canım benim.


minik igne oyalari 30



minik igne oyalari 31



minik igne oyalari 32



minik igne oyalari 33



minik igne oyalari 34



minik igne oyalari 35



minik igne oyalari 36



minik igne oyalari 37



minik igne oyalari 38



minik igne oyalari 39



minik igne oyalari 40






iğne oyaları

Marifetli arkadaşım Sevimin  yaptığı iğne  oyaları. hepsi birbirinden güzel . ellerine emeğine sağlık Sevim.


minik igne oyalari 41



minik igne oyalari 42



minik igne oyalari 43



minik igne oyalari 44



minik igne oyalari 45



minik igne oyalari 46



minik igne oyalari 47



minik igne oyalari 48



minik igne oyalari 49



minik igne oyalari 50



minik igne oyalari 51


boyama tülbent



boyamadan yapmış olduğum tülbent. deseni çizip boyuyoruz. uç kısımlarını altın yaldızla boyuyoruz.  boyadıktan sonra altın yaldızın arka tarafından sadece uç kısımlarına tutkal sürüyoruz. atmaması için. ben beyaz ağaç tutkalı sürmüştüm.






minik igne oyalari 52



minik igne oyalari 53



minik igne oyalari 54



minik igne oyalari 55



teyzemin yaptığı oya



teyzecim bu oyalardan bir tane bana bir tane de kız kardeşime yapmıştı. elleirne sağlık teyzoş çok da güzel odular.  






minik igne oyalari 56



minik igne oyalari 57



minik igne oyalari 58



minik igne oyalari 59
 


iğne oyaları

bunlarda yengemin yaptığı iğne oyaları


minik igne oyalari 60


minik igne oyalari 61



minik igne oyalari 62


minik igne oyalari 63



minik igne oyalari 64



minik igne oyalari 65
   


halkalı tülbent oyası



Tülayın anneme yaptığı halkalı oya. serum oyası da deniliyor.   






minik igne oyalari 66



minik igne oyalari 67



minik igne oyalari 68



minik igne oyalari 69




       iğne oyası tülbent     

              iğne oyası denemelerimden birisi. öğrenmeye çalışıyorum. oyüzden kolay ve basit olanlarını                seçiyorum. kurdeleyle yapılmış olan gülleri arkadaşım verdi. bende iğne ile oyasını yaptım.


minik igne oyalari 70



minik igne oyalari 71
 

            boncuklu tülbent oyası

            buda bir diğer oya çalışmam. boncuklu olan


minik igne oyalari 72



minik igne oyalari 73
İĞNE OYASI

 Bir iğne oyası denemem daha. şimdilik küçük çiçekleri  yapabiliyorum. acemi işi yani. ama öğrenmeye niyetliyim.daha iyilerini de yayınlarım inşallah...... 






minik igne oyalari 74



minik igne oyalari 75



minik igne oyalari 76



Bu yazi ile alakali daha detayli yazi bulabileceginiz faydali bir web kaynagi : iki renkli iğne oyası örnekleri

No comments:

Post a Comment