Friday, October 18, 2013

Trendyol Alışverişim



trendyol alisverisim 1


Görsel Trendyol
Yukarıda gördüğünüz cici botlar artık benim :) Havalar bayağı soğudu, benim ayacıklarım da çok üşür :) Yeni bir bota da ihtiyacım var. Bunları görünce de bayıldım. Ne zamandır mağazalarda zevkime göre bir şeyler bakıyordum ama bir türlü ya fiyat uymadı ya da botlar bana uymadı.

Sonunda iki isteğimi de yerine getirebilen bu botlarla karşılaştım.

Desa marka, %50 indirimle, Trendyol'dan aldığım bu güzeller sipariş verdikten sonra tam 2 gün içinde, sorunsuz elime geçti. Sorunsuz olduğunu belirtmek istiyorum çünkü bu ara birkaç şikayet okumuştum Trendyol ve Yurtiçi Kargo'yla ilgili. Botlar elime geçene kadar endişeliydim.


trendyol alisverisim 2


İşte ayacıklarımla buluşan yepyeni botlarım. Şimdi bunlara bir de Penti çoraplardan lazım. Hafta sonu Ankamall'e gitmek lazım ;)


No comments:

Post a Comment