Wednesday, September 25, 2013

Watsons Avakadolu Saç Maskesi




watsons avakadolu sac maskesi 1


Watsons'un Saç Maskesi / Cilalarından ballısını daha önce kullanmış ve şurada da yazmıştım. Yine Watsons'ta satılan Superdrug Hindistancevizli saç maskesini de kullanmış ve memnun kalmamıştım. (Yazısı burada) Ballıdan ve hindistancevizliden memnun kalmasam da avakadolusunu da denemekten kendimi alamadım. İyiki de denemişim.


Baştan söyleyeyim, saç uçlarım çok kuru. Kuru, kalın telli saçlarım var. Normal saçlarınız varsa (veya başka tip) siz de etkisi farklı olabilir.


Saç maskesi olarak geçen bu ürünü ben saç kremi niyetine her duş yapışımda kullandım.


watsons avakadolu sac maskesi 2


Öncelikle genelde çok kuru saçlar için olduğu söylenen birçok saç kremleri benim düğümlenmeye meyilli saçlarımı açmakta çok başarısız. Bu yüzden kullandığım en iyi saç kremlerinden birisi diyebilirim. Fakat etkisi anlık, uzun vadede bir etkisi yok. Bir saç maskesi veya cila değil de saçımı yumuşatıp açan, tarama kolaylığı sağlayan bir krem olarak olarak başarılı buldum. Saç için arayışlarım sürekli devam ediyor ama arada tekrar dönüş yapabilirim bu kreme.



No comments:

Post a Comment