Tuesday, September 24, 2013

bu aralar




bu aralar 1
bu aralar günler çok yoğun koşuşturmacalı.geçen hafta su gibi aktı diyebilirim.hiç bir gün evde kalamadım.acele acele geldim yemek yetiştirme derdine düştüm. tabiki tatlı yorgunluklar.


bu aralar 2
 bakırköy sokakları rengarenk muhteşem.kırtasiye eşyalarını tamamlamak için geldim.bir liste verdiler elimize bul bulabilirsen.neyseki hepsini tamamladık.aktara bile uğradım yani.


bu aralar 3



bu aralar 4
 hediye göndersim geldi çok güzeller.


bu aralar 5
 puantiyeli kaşık takımınıda buldum.


bu aralar 6



bu aralar 7
 mutfağımda artık yer bulamıyorum ama yinede gözüm bardak çanakta.


bu aralar 8
 tişört benimdir.hatta bu yazıyı yazarken üzerimde:)


bu aralar 9
 yine o kadın


bu aralar 10
 ay çok cici.


bu aralar 11
 bu kış okunacak kitaplar.özellikle alttakini çok merak ediyorum.


bu aralar 12
 pazar sabahı pancakelerim.böcüklerim ve bacım için.


bu aralar 13
çok iştah açıcı.e tabi başlangıç:))


No comments:

Post a Comment