Thursday, July 5, 2012

Bir çiçek=4

This slideshow requires JavaScript.





Makinemi çözdüm artık.En azından bana pürüz çıkarmıyor.Geçenlerde kardeşimle gelinimiz gelmişti.Makineyi onlardan aldığım için sordum,bu makinede büzgü ayarını bir türlü bulamıyorum dedim.Gelinim demez mi ”annem hep eliyle iterek büzgü etekler dikerdi bize”dedi.Vay canına dedim,bende nasıl büzülür bu fistolar diye düşünüp duruyordum.Benim eski makinede sanki büyük dikiş ayarı vardı.Gevşek gevşek diker,bende teli çeker hemen büzdürürdüm diye hatılıyorum.Bunda büyük dikiş ayarıda yok.Aynen gelinimin dediği gibi büzgüleri yapıyorum,hemde bana daha pratik geldi…Bir çiçek=5 sabunluk  gerçekten dikebiliyorum.Bunu şunun için dedim,İğne oyası çiçeğinin taç ve çanak yaprakları ve de en önemli yeri tohumları gerçekten feci vaktimi alıyormuş.Her neyse,biraz ondan biraz bundan şimdilik vakit geçiriyorum.Hediyeliklerimin içine çok güzel sabun kılıflarıda eklenmiş oldu.Bu kılflarıda Angela ‘nın bloğundan öğrendim ve ilk defa denedim.Hatta ben fabrikasyon ayarında püf noktasınıda buldum.Uzun bir fisto,yine uzun bir saten kumaşı büzdürerek fırfır vererek dikin.İçine sabun girecek şekilde parçaları kesin.İşte size bir sürü sabunluk.Dersimi iyi çalışmış mıyım?

Like this:

Be the first to like this.

No comments:

Post a Comment