Friday, November 1, 2013

suslu sal

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki yayinimiz suslu sal.


NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ






Yasin'e muhtaç olduğum postları hazırlamam aylar sürebiliyor 


( yazar burada isteyenlere söz verip verip hazırlamadığı bu post için eşini kendine suç ortağı yapmaya çalışıyor.. :) 






Şöyle ki Yasin mesleği fotoğrafçılık olmasına rağmen fotoğraf çekmekten nefret ediyor.. normal bir sevmeme değil bu bildiğin nefret.. bana kıyamadığı için çekiyor fotoğraflarımı ama o kadar isteksiz ki bana ve fotoğraflara da yansıyor bu..hele o beni kırmasın diye zorla gülümsemeye çalışması yok mu haha adama işkence ediyorum resmen  :) 






Emin'i eğitmeyi düşünüyorum..fotoğraf işine baya baya meraklı ve çok güzel pozlar yakalıyor.. geçenlerde makinemi aşırıp kardeşiyle fotoğraf çekimi yapmışlar resmen.. 






Yani fotoğraflardan memnun değilim.. geceydi bi de renkler iyi değil.. vakitsizlik ayrı bi mesele.. belki fotoğrafları yenilerim sonra..içime sinmeyen şeyler beni rahatsız ediyor.. ya da vaktimi ve enerjimi başka şal bağlama modellerini çekmeye kullanırım.. ikincisi daha iyi bir seçenek ama sanırım :) 






Neyse model belli nasıl olsa siz teee tepemden (ve yamuk :) bağladığım boneyi , karşımda bedbaht şekilde omuzları düşmüş Yasin'in ağlamaklı yüzü dolayısıyla bi an önce olsun bitsin durumuna geldiğim için özen gösteremediğim şalımın üst kısmının bozukluğunu vs. görmezden gelin.. (nasıl bi cümle oldu buuu ? :)






yalnız Yasin'e bıdı bıdı ettim de , çekim sonrası bi de kendi kendimi çekeyim diye aynadan çektiğim poz hepsinden kötü çıktı haha :)






suslu sal 1






üstte ceketi giyerken şalı arkadan çekiştirmem sebebiyle yaka kısmı minnaklaşmış ayrıca.. orjinali bu alttaki gibi..






suslu sal 2






bu model çok kişi tarafından istendi.. bana gönderilen fotoğraflarda daha farklıydı şekil , ben kendi yorumumu kattım.. ve görüntüsü dolayısıyla bana bebe yakayı anımsattı.. adı bu oldu :)






evet başlayalım..






her zaman ki gibi şalımızı başımıza alıp çene altından iğneliyoruz.. boynumuzun gözükmesini istemeyiz :) 


ikinci aşamada benim aşağıdaki fotoğrafta yaptığım gibi kenarlardan şalımızı alıp , broşumuzu takarak birbirine tutturuyoruz.. 


tıpkı çene altına iğne takmamız gibi.. ve çene altından biraz daha aşağıya takıyoruz broşu..






suslu sal 3






daha sonra şalımızın uçlarını arkaya atıyoruz.. hani normalde sağ ve sol tarafı birbirinin üzerinden geçirerek arkaya atıyoruz ya , burda onu yapmıyoruz.. şalın sağ tarafı sağ omzumuzun , sol tarafını sol omzumuzun üzerinden arkaya atıyoruz..


fotoğrafta gösterdiğim gibi..






suslu sal 4






bu işlemi gerçekleştirdiğimizde görüntü bu oluyor.. 


(şu an ekrana elimi sokup şalın üst kısmını şöyle bi öne doğru çekesim geliyor :)



suslu sal 5






ben genelde şalımı arkadan bağlamayı tercih ediyorum.. ama dilerseniz arkayı salık bırakarak modeli bi tık değiştirip kullanmanızda mümkün.. arkadan bağladığımda oluşan görüntü aşağıdaki..






topuzum burada çok yukarıda olmuş.. bu önerdiğim ve normalde yaptığım bi şey değil ..



suslu sal 6






arkadan bağlama işlemi bittikten sonra önden görüntüsü ise bu şekilde..



suslu sal 7






daha sonra son aşamada (bebe yaka isminden yola çıkarak anlatmaya çalışacağım ) yaka kısımlarını biraz elimizle düzelterek , aşağı çekerek şekil veriyoruz.. 


aşağıdaki fotoğrafta (bana göre ) sağ tarafı elimle düzeltmiş , sol tarafı düzeltiyorum..






suslu sal 8






ve sonuç bu şekilde oluyor..






suslu sal 9






belki bir kombinde bu modeli kullarak daha geniş açıdan gösterebilirim ilerleyen günlerde..






Daha önceden hazırladığım , farklı modellerdeki "Şal Bağlama Postları"nı görmek için burayı , 






Yine daha önceden hazırladığım farklı modelleri gösteren "Eşarp Bağlama Postları" içinde burayı tıklayınız..






Herkese Öpücükler.. 






Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı İlkay Satıyor




suslu sal 10


Hosunuza gidebilecek guzel konular ve siteler : suslu sal

No comments:

Post a Comment