Friday, November 15, 2013

kranfili havlu kenarları

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün kranfili havlu kenarları yazisini yayinlamaya karar verdik.


kranfili havlu kenarlari 1

karanfil kurdele’den havlu yaptım. yapraklarını boncuk ve sarma işiyle tamamladım.

kranfili havlu kenarlari 2

kranfili havlu kenarlari 3

havlunun çizimi, simetri çizin, çizim bana ait.



karanfil kurdele havlu ile alakali benzer icerik




SELANİK ÖRGÜSÜ Selanik Örgü Video 1 Video Örme Tarifi 1 ÖRÜMCEK TEKNİĞİ Örgü Teknigi






KAPRİS ÇARŞAF KENAR DANTELİ Farklı bir model. Bu modeli Kozaklı’da tuhafiyeci bir bayanda gördüm daha






Elle Italia March 2012 Model:  Valentina Zelyaeva Photographer:  Matt Jones Stylist:  Sofia Odero Hair:






Modeller netten alıntıdır.






YATAK ODASI DANTELİ YELPAZE Üçüncü sırada hem tepelere hem deliklere 40 trabzan doldurulur bundan






Malzemeler: Sentetik kumaş, tül, boncuk, mum, iğne, iplik Yapılışı: 3 farklı boyda daire kumaş






netten






Mutlu haftasonları diliyorum şimdiden : ) Bugün kuzine maceralarımızın bir diğeri olan “Peynirli” ile






Dantel örnekleri ‘ni büyütmek için resmin üzerine tıklayınız çak narin bir masa örtüsü dantel



Popular Articles:

  • brezilya nakisi haulu modeli

  • karanfil desenleri

  • brezilya nakışı çizim

  • havlu kenarı kurdela karanfil nakışı

  • kurdele nakışı karanfil yaprağı




Ziyaret etmeniz gereken enterasan makale : damat havlu kenarı firkete

No comments:

Post a Comment