Wednesday, November 27, 2013

Sessizce Gideceğim..




sessizce gidecegim 1Bugün

sessizce,

gideceğim yüreğinden.

canını acıtmam,

korkma!

sesim yankı yapmayacak kadar kısık,

gözyaşlarım da izin vermiyor konuşmama.

Bugün

sessizce,

kucaklayacağım cehennemleri.

seni almayacağım yanımda,

korkma!

sevaplarımı öldürünce,

kabulleneceğim günahları.

kalbime işkenceler yaparak,

haram edeceğim geceleri kendime.

bir daha

senin yüzünden

göz torbalarım morarmasın diye.

bir daha

senin yüzünden

intiharları düşünmeyeyim diye.

bir daha

bir dal daha fazla sigara yakıp

kendimi yalan umutlarla

kandırmayayım diye.

biliyorsun

ziyan etmek,

günah.

Bugün

sessizce,

dinliyorum şarkıları.

korkma!

seni anmadan

sana kızmadan

ağlamadan

enjekte ediyorum damarlarımdan.

damarlarım acıyor

yutkunamıyorum.

ama zorluyorum inan

unutmayı kendime.

her melodi

her her mısra

her keman sesi

seni hatırlatsa bile!

Bugün

sessizce,

kesiyorum bileklerimi.

korkma!

öldürmüyorum kendimi.

sadece

icimden fazla acıları

atıyorum.

sen kokan

adın değmiş

ne varsa.

akan her bir damla kanı

sana miras bırakıyorum.

aşk acısından ölmek üzere olanlara

bağışla diye.

bir hayat gider

biri kurtulur ya hani.

o misal işte.

Bugün

sessizce,

..

http://www.youtube.com/watch?v=ns4pajc7ROk

....

"YAZILARIN TELİF HAKKI SERCAN ERDOĞAN'A AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR"



No comments:

Post a Comment