Saturday, August 10, 2013

Yaz Güneşi Kolye





yaz gunesi kolye 1






Adana sıcağında yanarken, nasıl oldu da bir kolye bana Bodrum'da, Çeşme'de geçirdiğim tatil zamanlarımı anımsattı bilemiyorum. Belki geçen gün 1'i Yok Mu? blogunda okuduğum tatil yazısı ,belki de kolyenin mavisi. Bilirsiniz mavinin bu tonu; Bodrum, Alaçatı evlerinde, kapı veya pencerelerde pek bir çıkar karşımıza.


Aaaah  bir de o cam gibi berrak denizlerinin mavisi yok mu... Ne de güzeldir şimdi oralar...


Ama en çok da MFÖ' nün Bodrum Bodrum şarkısını duyunca dalarım anılara, küçük eski bir dükkandan aldığımız el yapımı deri sandaletlerle dolaştığımız sokakları gelir gözümün önüne. 












Gün batımında marinasındaki  manzarası büyülerken, kulağınıza hediyelik eşya satan dükkanlardaki rüzgar çanları (zilleri) ile tam karşınızdaki deniz dalgalarının kucaklaşmış sesleri gelir. Ben işte en çok bu hallerini severim Bodrum'un.


















Gürültülü bar ortamları değil; sakinliği ile huzurunuza, beyaz evlerinin önündeki rengarenk çiçekleri ile görsel dünyanıza katkıda bulunmasıdır tatil diye nitelendirdiğim.






yaz gunesi kolye 2






Yapımını bitirdikten sonra kolyeye şöyle bir baktım ve mavinin onca şeyi anımsatmasından sonra, ahşap sarı boncukları da güneşi çağrıştırınca adı "Yaz Güneşi" oluverdi. Sonrasında da en güzeli beyaz bir bluz ile kombin yapmak diyip hemen fotoğrafladım.


Bu arada tatile ihtiyacım olduğunu da bu post sayesinde gayet açık şekilde anlamış oldum =)


No comments:

Post a Comment