Wednesday, August 7, 2013

Keçe Üzerine Kaneviçe Aplikeli Duvar Süsü..




eldeki malzemeleri bir bitirsem biraz resim yapmaya başlayacağım ama ne bereketli çıkınım varmış!ıh ıh 1 yıl daha oyalar beni bunlar.:) efenim doğal keçe üzerine yine elimdeki antika kanaviçelerden kestiğim parçayı monte ederek yaptım duvar süsünü.kenarlarındaki dokumayı ulustan almıştım.çok da uyumlu oluyor keçeyle.asma aparatını ise urgandan uydurdum:)en alt parça ise kırılan mini takunyalarımın parçasıydı.bir kaç nazar boncuğu ile işlem tamam.nasıl beğendiniz mi?


kece uzerine kanevice aplikeli duvar susu 1






kece uzerine kanevice aplikeli duvar susu 2



kece uzerine kanevice aplikeli duvar susu 3



kece uzerine kanevice aplikeli duvar susu 4






sebo ben çalışırken evi keşfetmeye devam ediyor:)) ama çok yaramazzzz!






kece uzerine kanevice aplikeli duvar susu 5










kece uzerine kanevice aplikeli duvar susu 6












No comments:

Post a Comment