Sunday, August 18, 2013

şişle babet patik nasıl örülür

Merhaba degerli site takipçilerimiz. Bugunku yazimiz şişle babet patik nasıl örülür.



sisle babet patik nasil orulur 1


şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)


sisle babet patik nasil orulur 2


her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


sisle babet patik nasil orulur 3



sisle babet patik nasil orulur 4


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.


sisle babet patik nasil orulur 5



sisle babet patik nasil orulur 6


örmeğe devam ediyoruz.


sisle babet patik nasil orulur 7





sisle babet patik nasil orulur 8



sisle babet patik nasil orulur 9
burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor





sisle babet patik nasil orulur 10


sisle babet patik nasil orulur 11


28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


sisle babet patik nasil orulur 12



sisle babet patik nasil orulur 13


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.


sisle babet patik nasil orulur 14


burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)


sisle babet patik nasil orulur 15


topuk kısmı belirmeye başladı. devam

kenarlarda 5_6 ilmek kalınca ortayı haraşo örmeğe başlıyoruz( bilek kısmı oluşuyor) eksiltmeler aynı şekilde devam.

ilmek eksiltmeyi bitirdik ve kalan 10 ilmeğide kapatıyoruz. patiğimiz tamamlandı.


sisle babet patik nasil orulur 16



sisle babet patik nasil orulur 17
yan ve üstten görüntüsü.





Hosunuza gidebilecek enterasan makale : iki şişle patik örme

1 comment:

  1. Hangi hakla bana ait yayınları alıyorsunuz ne kadar varsa hepsini kaldırmanızı rica ediyorum bu yaptığınız emek hırsızlığıdır

    ReplyDelete