Thursday, August 8, 2013

etamin mutfak havluları

Selam sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün etamin mutfak havluları yazisini yayinlamaya karar verdik.


etamin mutfak havlulari 1  Bu örnek çoğu etamin kitabında var cici bi sepet.. bizde her zaman ki gibi böyle küçük ama güzel örnekleri mutfak havlusu olarak değerlendirdik.. Yakında bende böyle bi mutfak havlusu ile çekiliş yapabilirim herkes yapıyo benim neyim eksik ama dimi :))






Bugün yaz kendini iyiden iyiye hissetirmeye başladı öğleden sonra bu saate kadar mutfaktaydım yoruldum. Bu akşam yarım kalan işlerimi bitirmekti niyetim ama biraz zor heralde bu yorgunlukla.. şimdi güneş batarken aldım kahvemi yorgunluğumu geçirmeye çalışıyorum..






etamin mutfak havlulari 2



Kesinlikle onerdigimiz guzel siteler : havlu etaminler

No comments:

Post a Comment