Thursday, April 25, 2013

en yeni el işleri

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Simdiki makalemiz en yeni el işleri.

yazı yazmayalı epey bir zaman geçmiş ,ta ki sevgili Semi nerelerdesin diyene kadar,bu kadar zaman geçtiğini fark etmedim .

Sıcakların etkisiyle sanırım çok yorgun ve perişan bir haldeyim ,akşam Amazon.com  dan bir hafta önce  aldığım kitaplara şöyle göz gezdirirken resimde gördüğünüz bulutlu bardak altlığından esinlenip, tavalar için nihale yaptım biraz yamuk yumuklarım oldu 

birde yorganlama yaparken şunu öğrendim resimde görülen kalın elyaf var  ya onu kesinlikle alt kısma gelecek şekilde kullanmayın iki iğne kırdım nedeni ayağın rahat hareket etmesini kısıtlıyor ben de çevirdim kumaş alt tarafta kaldı ve çok rahat bir şekilde yaptım ,şekiller gelişi güzel ve sık oldu 

sonuç itibari ile her yeni şeyde ,yeni tecrübeler kazanıyoruz

benden kocaman sevgiler :)))))))))))))


en yeni el isleri 1



en yeni el isleri 2



en yeni el isleri 3



en yeni el isleri 4







en yeni el isleri 5


Bu makale hakkinda daha fazla yazi bulabileceginiz guzel bir sayfa : harika elişleri modelleri

No comments:

Post a Comment