Friday, August 24, 2012

Seyahat Takımım









Bilmiyorum sizler seyahat sezonunu kapattınız mı ama, ben yeni başlıyorum. Hep söylüyorum, sonbahar çocuğuyum diye, havalar serinledikçe benim içim içime sığmaz, hareketlenirim.






Geçen ay tatile giderken fark ettim ki, ben bazı eşyalarımı poşetlere koyuyorum bavula koymadan önce ve çok ayıpladım kendimi, kendime yakıştıramadım, hem kokoş, hem hobici olup da market poşeti kullanmak zoruma gitti, hemen el attım konuya, bu torbaları diktim kendime. 






Pembe beyaz kumaş torbalarımın üzerine de, konularına göre işlediğim kanaviçeleri diktim. Mesela çamaşır torbası için bu..Kirliler, temizler, neyse artık..









Ayakkabı, terlik...













Kozmetik malzemeleri, güneş yağı yazları, parfümler, kolonyalar falanlar, filanlar. Bu torbanın içine torba ile birlikte bir de şeffaf kilitli poşet diktim, içindeki malzemeler akarsa diye -bkz. detaycı, pimpirikli, temkinli, hijyenik başak ruhum :)-










Bunlar da dolu halleri. Benim takım tamam, ama bir de adam var birlikte seyahatlere çıktığım, onsuz olur mu? Onun torbalarına da devam ediyorum, bitsin, hemen paylaşacağım. Kıskanmasın yazık, yalnız dantel kullanamayacağım onun torbalarında, pek sevmiyor dantel falan, nedense :) 

No comments:

Post a Comment