Tuesday, May 13, 2014

damat bohçası

Selam degerli site okurlarimiz. Simdiki makalemiz damat bohçası.



An itibariyle ne yapmam dediysem hepsini yaptım galiba. 


İşim olmaz derdim ne gerek var derdim derdimde derdim önceleri :)


Yine yapmasam filan derken günlerdir herşey istediğim gibi olsun diye  etrafımda dönenler 


yapıcaz o olmasa olmaz bu olmasa olmaz derken bi sürü bohça çıktı ortaya.


Annem böyle bohça yaptırdımı görseydi eminim tüm eziyetin banaymış derdi.


Umarım kenarda köşede yapmam dediğim şeyler kalmamıştır :)






Damat traş takımı 


damat bohcasi 1


 Damat bohçasını ilk önce böyle saten bohçaya sardık


damat bohcasi 2


 Sonra onu dantel bohçaya sardık :)


damat bohcasi 3


 Sonrada adına bu şase denen cicili şeye koyduk :)


Neden bu kadar sarıp sarmaladık bilmiyorum :)


damat bohcasi 4


 Buda diğer bir bohça ve şasesi :)

İçindekiler : Yazlık kışlık pijama,çamaşır,cüzdan kemer takımı,terlik,seccade,havlu

hatırladığım kadarıyla bu kadardı


damat bohcasi 5


Bunları yaparken nişanlımla telefonda konuşmamız :)


B: Sana bohça yapıcam :)


O: O ne? :)


Yaptıklarımızı söyledikten sonra.


O : Haaa ben zaten bohcasız evlenmezdim :)


O gün bu gündür bohcasız evlenmem diye tutturdu :)


damat bohcasi 6


 Bunlarda diğerleri 


damat bohcasi 7



damat bohcasi 8



damat bohcasi 9


Annemin duasıyla kadir kıymet bilenler nasip etsin Allah 








Bu konu hakkinda daha cok yazi inceleyebileceginiz faydali bir kaynak : deryali gunler damat havlulari

No comments:

Post a Comment