Saturday, April 5, 2014

beş şiş patik sepet modelleri

Merhabalar degerli site takipçilerimiz. Simdiki yazimiz beş şiş patik sepet modelleri.

Herkese selam ve sevgiler efendim,Bu kolay ve ayaktada şık duran patiğimin açıklamasını daha önceden bloğumda açıklamıştım hatırlarsınız,yoğun bir ilgi gördü gerçekten,ören çok arkadaşım, izleyenlerim ,takipçilerim oldu tabii ,halen güzel yorumlar almaya devam ediyorum buda beni çok mutlu ediyor:))eee arşivde hazır duran resimleri şöyle bir derledim topladım tekrar paylaşıyorum ALLAH izin verirse, denemek örmek isteyen tüm arkadaşlara şimdiden kolay gelsin...

                              - BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-


bes sis patik sepet modelleri 1















bes sis patik sepet modelleri 2



bes sis patik sepet modelleri 3



bes sis patik sepet modelleri 4






evett arkadaşlar 3 numaralı şişimize 99 ilmek atıyoruz ve 5 sıra haroşa örüyüruz.bu verdiğim sayılar 38 numara için ideal ama , bir veya iki numara büyük veya küçük ayaklar için 10 ilmek eksiltip artırabilrsiniz ...







bes sis patik sepet modelleri 5






evett gördüğünüz gibi 5 sıra haroşa ördükten sonra beyaz ışıltılı ipimle patiğin ters tarafından ipi renkli ilmeğime bağladım ,ilk renkli ipi boş alıp üç ilmek beyaz ipimle yine haroşa ters örgü örerek devam ediyorum.dikkat edin lütfen renkli ipliği örmeden şişe boş alıyorum beyaz ipimle üçer üçer örüp sıra başına kadar gidiyorum



bes sis patik sepet modelleri 6



bu şekilde arkadaşlar






bes sis patik sepet modelleri 7






gördüğünüz üzre şimdi ön tarafa geçtik sizler için detaylı resimleri çekip anlatmaya çalıştım bakın canlarım örneğin düz yüzündede aynı şekilde renkli ipimi boş olarak örmeden şişime alıyorum resimdeki gibi yine beyaz ipliğimle haroşa örüyorum ama burada dikkat etmeniz gereken renkli ilmekler hep örgünün ön yüzünde böyle durucak resme dikkat edin







bes sis patik sepet modelleri 8
                                                             

                                       evett arka tarafa geçtik yine aynı şekilde devam ediyoruz


bes sis patik sepet modelleri 9










ön taraftayız ve yine anlattığım gibi devam ediyoruz,






bes sis patik sepet modelleri 10






patiğin ön yüzü işte bu şekilde canlarım neyaz ipimizle  3 sıra örmüş olucaz,

şimdi arkadaşlar buraya kadar kolay anladık değilmi şimdi ne yapıyoruz yine patiğin arka kısmına geçicez alttaki resme dikkat edin,







bes sis patik sepet modelleri 11



bu sefer hani üç ilmek beyaz örmüştük yaa, şimdi o üç beyaz ilmeğin ortasındaki ilmeği şişimize boş olarak örmeden alıp yine aynı şekilde bu seferde renkli ipimizle  örmeye devam edicez umarım resimlere baktıkça daha iyi anlıyacaksınız,







bes sis patik sepet modelleri 12











bes sis patik sepet modelleri 13



bes sis patik sepet modelleri 14






anladınızmı arkadaşlar? aynı değişen bir şey yok bu sefer sadece üç beyaz ilmeğin ortasındaki beyaz ipimi boş olarak aldım şişime ,renkli ipliğimle yine 3 ilmek ördüm  ve 3 sıra ördüm tabi,resimler daha iyi anlatır umarım,


bes sis patik sepet modelleri 15






şimdi son bölüme geçiyoruz yine patiğin ters tarafındayız ve aynı aşamayı üçüncü kez tekrarlıyoruz ve bitiriyoruz bu bölümü, aynı şekilde resimler yine aynı







bes sis patik sepet modelleri 16











bes sis patik sepet modelleri 17



bes sis patik sepet modelleri 18






anlaşıldığı üzre bu bölüm bu şekilde bitiyor arkadaşlar ,şimdi efendim artık beyaz ipimizle işimiz bitti onu kesip güzelce düğümledikten sonra renkli ipliğimize geçip 5 sıra yine haroşa ters örgü örücez...






bes sis patik sepet modelleri 19



bes sis patik sepet modelleri 20




                   ilmeklerimiz aynı  sayıda 99 ilmeği renkli ipimize geçtikten sonra bu şekilde 5 sıra haroşa(ters)

                                             ( ters örgü) olarak ile devam ediyoruz...


bes sis patik sepet modelleri 21


şimdi canlarım burayada dikkatinizi çekeyim 5 sıra haroşadan sonra bu patik modeli dikilişinden dolayı bu şekilde kesilicek patiğinizin bir tekini sağ taraftan 10 ilmek kesip yine 5 sıra haroşa örgü örerek  bitiriceksiniz,

diğer tekinide bu sefer sol taraftan kesip yine aynı şekilde 10 ilmek kesip 5 sıra daha örüp bitiriceksiniz resimlere dikkat edin lütfen


bes sis patik sepet modelleri 22






patiğimizin bir parçasını gördüğünüz gibi sağ taraftan 10 ilmek kestim







bes sis patik sepet modelleri 23






buda diğer patiğin sol tarafından 10 ilmek kesilmiş hali,










bes sis patik sepet modelleri 24



bes sis patik sepet modelleri 25











bes sis patik sepet modelleri 26


evett canlarım kesme işlemi bu şekilde yapıldıktan sonra, artık son aşamadayız 5 sıra daha haroşa ters örgümüzü örüp ilmeklerimizi  kesiyoruz ve patiğimizi bitiriyoruz,

evettt patiğimiz görüldüğü gibi tek parçadan oluşuyor ve bitti işte arkadaşlar...


bes sis patik sepet modelleri 27


şimdi arkadaşlar patiğimizi ters çeviriyoruz aynen bu şekilde, alttaki resimlere dikkat edin , patiği nasıl katlayıp dikmemiz gerektiğini resimler daha iyi anlatır umarım,


bes sis patik sepet modelleri 28











bes sis patik sepet modelleri 29



bes sis patik sepet modelleri 30


evett  işte bu şekilde katlayıp patiğimizi iç taraftan dikiyoruz güzelce,






bes sis patik sepet modelleri 31






en son patiğimizin kenarlarını tığlayıp, ben burada beyaz ipliğimle iki tane düğme örüp bu şekilde diktim sizde isterseniz hem bu şekilde düğme yapabilir yada düğme alıp dikebilirsiniz süslemeside sizin zevkinize kalmış artık hanımlarr...kolaylıklar dilyorum takıldığınız yada sormak istediğiniz bir şey olursa her zaman yardımcı olmaya hazırım bloğumdan ,face sayfamdan yada mail adresimden bana ulaşabilrsiniz kolay gelsin...









Bu makale hakkinda daha detayli yazi bulabileceginiz onemli bir web sayfasi : beş şiş patik sepet modelleri

No comments:

Post a Comment